ساقدوش برای عروسی شما:

اگر نوعروس خوش سلیقه ای هستید و دوست دارید ساقدوش عروس و ساقدوش داماد داشته باشید باید بدانید که معمولا دختر خانم ها و آقا پسرهایی که مجرد باشند می توانند ساقدوش عروس و داماد شوند .

 لزومی ندارد که لباس ساقدوش های عروس همگی یک مدل باشند ، مهم این است که لباس شان یک رنگ باشد و ترجیحا از یک جنس پارچه تهیه شده باشند .البته اگر همگی لباس های کوتاه می پوشند، نباید یک نفر لباس بلند سفارش دهد ، به عبارت دیگر اندازه ی لباس ها باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد .

توجه داشته باشید که بهتر است رنگ لباس های ساقدوش عروس با رنگ دسته گل ، یا زیور آلات لباس عروس هماهنگ باشند .مثلا اگر قرار است ساقدوش ها لباس صورتی بپوشند ، یا دسته گل نوعروس  باید صورتی باشد و یا در لباس عروس خانم باید یک چیز صورتی مثل یک کمربند صورتی و یا سنگ های صورتی وجود داشته باشد .

مدل ، رنگ و اندازه ی موهای ساقدوش های عروس لزوما نباید یک شکل باشد . ممکن است یک رنگ و مدل به صورت یکی از ساقدوش ها بیاید ولی با صورت دیگری تناقض داشته باشد .

ساقدوش های عروس می توانند تاج های کوچک مثل تل یا گل های ریز به سر بزنند ، اما باید توجه کنند که به هیچ عنوان تاج شان از عروس بزرگ تر نباشد و در صورتی که عروس تاج نداشته باشد ، ساقدوش ها نیز اجازه ی استفاده از تاج را ندارند. به عبارتی دیگر تاج عروس باید پرجلوه تر و بزرگ تر از تاج ساقدوش ها باشد تا بتواند عروس را نشان دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.