درخشش پوست عروس مثل سلبریتی ها

بسیاری از چهره های بی عیبی که شما در مجلات و تلویزیون می بینید، آنقدرها هم پوست خوبی ندارند بلکه با جادوی گریم به چنین پوستی رسیده اند. اگر شما هم دوست دارید آرایشی محو داشته باشید، این گزارش را از دست ندهید.

چروک را برجسته تر نکنید

وقتی لک های قهوه ای یا خطوط ظریفی روی صورت ایجاد می شوند، بسیاری از خانم ها سراغ انواع کرم پودرها و پوشاننده ها می روند اما باید بدانید که استفاده نادرست و زیاد می تواند حالت چهره را بدفرم کرده وچوست صورت را مصنوعی کند. در واقع استفاده غیر صحیح از این نوع پوشاننده ها به جای اینکه چنین اشکالاتی را بپوشاند آنها را بیشتر برجسته کرده و توجه را بیشتر جلب می کند، پس کرم پودر را به صورت نقطه ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره های آن بزنید.


رنگ هایی که شما را زیباتر می کنند

شاید شما هم دوست داشته باشید مانند بازیگرها با کمترین رنگ رژگونه، گونه ای برجسته داشته باشید، باید بگوییم که رژگونه های درخشان می توانند چهره را جوان تر و پرانرژی تر نشان دهند و کمک کنند گونه ها برجسته تر به نظر بیایند. پیشنهاد می کنیم برای رژگونه دنبال رنگ های قهوه ای خاکی باشید، رنگ های طبیعی که گونه ها را برجسته نشان می دهد اما خودنمایی نمی کند.


 نوعروس های زیبا اگر به دنبال پوست زیبا هستندو درخشش پوست برایشان مهم است بهتر است به دنبال آرایشگری باشند که برای گریم پوست صورت شما ماهر باشند هر چه پوست صورت شما شفاف و درخشان باشد شما در لباس عروس زیبای خود به مثال یک پرنسس می درخشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.