انتخاب لباس عروس متناسب کار سختی نیست

همه نوعروس های زیبا مانکن نیستند و قرار هم نیست باشند .  پس به جای غصه خوردن در مورد اضافه وزنی که نمیتوانید تا روز عروسی کم کنید ، در مورد انتخاب لباس عروسیتان واقع بین باشید. حتما بین لباس عروس متناسب اندام شما و لباس عروس رویاهای کودکیتان تفاوت هست.

 این موارد را در انتخاب لباس عروس رعایت کنید و به اعتماد به نفس کافی ، زیباترین لباس عروس سال را بپوشید .

1)لباس عروس دکلته نپوشید ؛ اگر قرار است بالاتنه لباس عروس شما دکلته باشد حتما باید بالاتنه خوش فرمی داشته باشید . مطمئن باشید دیدن عروسی که بدون تناسب بالاتنه و بازوانی که از چاقی بد فرم شده اند ، لباس عروس دکلته پوشیده برای هیچ کس خوشایند نخواهد بود . در عوض لباس عروسیتان ‌ باید آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای باشد.

2) اصلا فکر ش راهم نکنید که بخواهید لباس عروس کوتاه بپوشید؛ لباس عروس کوتاه شما را چاق و کوتاه تر از آنچه هستید نشان خواهد داد و بعد ها با دیدن عکس های لباس عروسیتان دچار افسردگی خواهید شد . به جای لباس عروس کوتاه از فرم های لباس عروسی استفاده کنید که شما را کشیده و بلند تر از آن چه هستید نشان دهد . مانند لباس های Aفرم .

3)سعی کنید از لباس عروس هایی که در ناحیه شکم و باسن پفی میشوند اجتناب کنید . در عوض لباس عروس های با مدل اروپایی میتواند گزینه مناسب تری برایتان باشد ، چون در مدل لباس عروس اروپایی کار کمتری روی لباس عروس انجام میشود و همین سادگی باعث برجسته نشدن اندام شما و متناسب به نظر رسیدنتان میشود . پس یکی از گزینه های انتخابتان را لباس عروس های اروپایی قرار دهید .

4) دور لباس عروس با پارچه دور ساتن خط بکشید ؛ ساتن پارچه نرم و سبکی است که اگر قرار است لباستان مدل لخت و شل باشد انتخابی خوب محسوب می شود اما اگر شکم و باسن چاقی داید که می خواهید آن را لا به لای چین های لباس عروس بپوشانید بهتر است دور پارچه ساتن را خط بکشید و در بالاتنه لباستان از پارچه دانتل استفاده کنید و در واقع لباس عروسیتان را به نوعی تبدیل به لباس عروس دانتل کنید .لباس عروس دانتل هم به روز تر است و هم به دلیل فرم آن آراستگی بیشتری در لباس عروس برایتان به همراه خواهد آورد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.